نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس گفت: با توجه به اینکه قیمت زعفران اُفت پیدا کرده است، تعاملاتی با وزیر جهاد کشاورزی شد و وزارت کشاورزی کف قیمت خرید زعفران در هر کیلو را 45 میلیون ریال اعلام کرد.
 

به گزارش راسخون بهروز بنیادی در حاشیه دیدار با مردم روستای دهنو از توابع شهرستان خلیل‌آباد به فارس گفت: با کمک تعاونی‌های روستایی می‌توان دغدغه کشاورزان در تولید زعفران را برطرف کرد.
 

وی با بیان اینکه کشاورزی رکن اصلی اقتصاد خلیل‌آباد است، افزود: بیش از 90 درصد مردم خلیل‌آباد به شغل کشاورزی مشغول هستند که افزایش درآمدی کشاورزان یک نیاز به شمار می‌رود و بیشترین تمرکز کاری مسؤولان هم به این سمت می‌باشد.
 

نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی مرکز فرآوری انگور در شهر کندر توسط بخش خصوصی خبر داد و اضافه کرد: راه‌اندازی مرکز فرآوری انگور توسط بخش خصوصی در حال بررسی بوده و به‌زودی این مهم در شهر کندر راه‌اندازی خواهد شد.
 

بنیادی توجه به روستاها را مهم عنوان کرد و گفت: توجه به روستاها و فراهم کردن امکانات رفاهی و تقویت منابع درآمدی مردم روستاها یکی از نیازهای اصلی جامعه به شمار می‌رود.
 

نماینده مردم خلیل‌آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی از پرداخت یارانه کشمش کشاورزی خبر داد و افزود: پرداخت یارانه کشمش یکی از کارهای خوبی بود که در سال گذشته انجام شد و امروز یارانه کشمش بین کشاورزان که سهم خلیل‌آباد نیز بالغ‌بر 105 میلیارد ریال است.
 

وی گفت: با توجه به اینکه قیمت زعفران اُفت پیدا کرده است، تعاملاتی با وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت و وزارت کشاورزی کف قیمت خرید زعفران در هر کیلو را 45 میلیون ریال اعلام کرد.


/117/